teisipäev, 6. detsember 2011

10 002

Uskumatu minu blogi on vaadatud kokku juba 10 002 korda ...

3 kommentaari:

  1. kurbusega pean sulle teatama ,et iga sinu blogi lehevahetus läheb klikina kirja ja kuna 1 lehe peal on postitusi vähe siis juba ainuüksi mina tegin sulle blogi sirvimisega ca 10 klikki :(
    seda peaks saama kuidagi sealt sedadistustes muuta ,et lähevad kirja ainult individuaalsed vaatamised

    VastaKustuta
  2. Tänud,Merike, info jagamise eest!
    Aga number oli ikka ilus :D
    Mul see blogi seadistus käib sellise katseeksitusmeetodil, - ma väga ei jaga seda - oskan postitusi lisada ja statistikat vaadata, aga ega ma suurt muid võimalusi siin ei tunne :)

    VastaKustuta
  3. Riina, peale sisu polegi muu oluline ja see on siin hea, isuäratav ja reaalis väga maitsev ka!

    VastaKustuta