kolmapäev, 2. veebruar 2011

Šokolaadikook

Võtsime eile raamatukogust "Anna - Liisa kokaraamatu" esimese osa, seda lehitsedes jäi Kätule silma šokolaadikoogi pilt ja ta arvas, et seda kooki sööks küll.
Ja kuna Ivika ajas juba eelmisel nädalal šokolaadikoogi isu peale, siis tegingi täna seda.


Põhi
200g šokolaadi
200 g võid
3 muna
2,5 dl suhkrut

3 dl jahu


Kate
150 g šokolaadi ( mina panin 100 g)
25 g võid
1,5 dl vahukoort


Sulata šokolaad ja või. Vahusta munad ja suhkur. Lisa vähehaaval jahu, sega seegu ettevaatlikult või-šokolaadi sisse ja kalla tainas 26 mm vormi. Küpseta ahjus 200 kraadi juures u. 25 min.
Katte valmistamiseks sulata või ja šokolaad, lisa koor ja lase korraks keema.
Kalla kate jahtunud kookile, lase taheneda ja kaunista.
Mina panin servale valge šokolaadilaaste ja keskele tegin martsipani roosid.


Enn kiitis koogi heaks, Kätu arvas, et piimašokolaadiga oleks parem olnud ja Ellu ei suutnud otsustada kas kook on liiga magus või liiga mõru :)

5 kommentaari:

  1. Väga ilus!! Ma vaatan, et sellesama põhjaga on ka see vaarikatega shokolaadikook, mida ma tegin :) Kas Sul jäi ka sisu selline pehme koogil? Mul oli koogil krõbe pealispind ja selline vahune pehme sisu (eile katsetasin uuesti - ei saanud tahkem isegi kui vaarikad koogi peale panna, mitte sisse nagu tolles retseptis). Ja mu lastele ka oleks vist piinashokolaadiga paremini meelsinud :)

    VastaKustuta
  2. Ei mul küpses ilusti läbi, ma ise arvasin, et äkki olekski pidanud pehmem jääma.
    Kas "piinashokolaad" on uus toode:P :)))

    VastaKustuta
  3. :D jah, see on see, mida väga tahaks, aga ei tohi :p
    Mul see kook on seest selline kreemine/vahune/pehme...jälle ma ei oska kirjeldada hästi, a Sa said aru küll, onju :)

    VastaKustuta
  4. Ihhiii, nüüd lugesin retsepti uuesti, ja avastasin ''väikese''erinevuse siiski - Sul jahu 3 dl!, mul 3 sl'i! :D ainult ühe tähe erinevus....

    VastaKustuta
  5. No siis ma ei imesta et sul teistmoodi tuli :)

    VastaKustuta