neljapäev, 27. jaanuar 2011

Moorapea


 Eile kui ma peale trenni trennitibidele saunalaval teatasin, et ma lähen koju tordipõhja küpsetama, siis  hakkasid nad naerma ja ütlesid, et neid oleks rohkem üllatanud kui ma oleks ütelnud, et ma täna ei küpsetagi:)
 Ja kuna ma juba küpsetamiselainel olin, siis tegin ära ka tükk aega mõttes olnud "Moorapead". 

Biskviitpõhjad:
4 muna
1 dl ja natuke peale suhkrut
120 g jahu

Munavalged vahustasin suhkruga tugevaks vahuks , lisasin kollased ja jahu. 
Kuna Kätu kinkis mulle jõuludeks jahusõela, siis on nüüd väga lihtne sõelutud jahu taignale lisada.

Tordipritsist lasta 6-7 cm läbimõõduga ümmargused koogipõhjad küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile.
Minul jätkus tainast 20 põhja jaoks st. 10 kooki.
Panna eelkuumutatud 200-kraadise ahju keskmisesse vahesse ja küpsetada, kuni on kuldpruunid u. 9-10 min olenevalt ahjust.
Retsepti järgi oleks pidanud mõne tunni hoidma jahtunud põhju jahedas kohas,aga mina lasin natuke jahtudaja immutasin,siis mõlema poole siledat pinda piimaga.
Siis tegin võikreemi
Võikreem:
130 g võid
3,5 spl tuhksuhkrut
2,5 spl kondenspiima
Võikreemi tegemiseks segada pehme või, tuhksuhkur ja kondenspiim ühtlaseks kreemiks.
Panin kreemi tordipritsiga ühele poolele ja vajutasin teise peale. Ja panin külmkappi seniks kuniks tegin glasuuri.

Shokolaadipumat (glasuur)
170 g tuhksuhkrut
2 tl kakaopulbrit ( mina panin kogemata 2 spl :)
3 spl vett

Alumisest põhjast kinni hoides kasta kook ülemist põhja pidi glasuuri sisse ja panna hanguma.

Hästi põhjalik õpetus koos fotodega on Sille blogis.

 Aave arvas, et paremad kui poe omad, aga tibid kodus leidsid, et arenemisruumi veel on.

 Enne trenni minekut tegin Kätule küpsise põhjad valmis, mis ta siis ise moosiga kokku pani.
Karolini tehtud moosiküpsised näevad nunnumad välja kui eelmised minu tehtud:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar