reede, 22. oktoober 2010

Algus ja natuke endast

Minu tordimaania sai jälle alguse sellest, et oli vaja teha juubeliks torti.
Kolades internetis avastasin, et on olemas nii palju lahedaid torte, mida kõiki tahtsin kohe järele proovida ...
Lisan siia enda katsetusi ...

Usaldan pigem teiste läbiproovitud retsepte ja kuulun retseptijärgijate hulka. 
Ei ole mul seda enesekindlust mis on vajalik katsetamiseks ja ka maitsemeeled on veidi nürid maitsete sobitamiseks. 
Sellepärast on mul kodus ka hulganisti kokaraamatuid ja välja prinditud  ning paberi nurgale kirjutatud retsepte  – mis on kindlasti siis kadunud kui mul neid vaja on.
Õppinud olen kondiiter-pagariks, kuid hetkel siiski hobikorras koogitaja. Küpsetada meeldib rohkem magusaid asju, kuid vahest satub sekka ka mõni soolane.
Blogima hakkasin sellepärast, et kõik asjad nii hästi ei õnnestu, et neid FB-s näidata :) ja lootuses, et ehk leiab keegi veel siit midagi põnevat ja meelepärast.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar